Hallo, hoe kunnen we je helpen?

We zij er voor u. Hier kunt u help en advies vinden van het team Acream.

Bestellingen

Het is mogelijk een vorige bestelling opnieuw te plaatsen. Dit doet u door in uw account naar het overzicht van uw bestellingen te gaan en te klikken op “opnieuw bestellen”. Let op: indien dit niet meteen lukt kan het zijn dat de samenstelling van de producten die u opnieuw wenst te bestellen gewijzigd is. Hierbij vragen we dan ook de producten opnieuw samen te stellen.

Door ons sterk geautomatiseerd productieproces kan het zijn dat dit samen met andere orders snel wordt doorgestuurd naar onze productie. Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Voor 24 en 48-uurs levering is deze optie er helaas niet. Waarom? Deze bestellingen produceren we zo snel mogelijk om jou de korte levertijd te kunnen garanderen.  

Nee, helaas. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Maar, zolang wij je bestelling nog niet in productie hebben genomen, kun je de bestelling in de meeste gevallen gelukkig kosteloos annuleren. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste wijzigingen. 

Voor 72-uurs leveringen heb je minimaal een uur tijd om de bestelling te annuleren. Annuleren is mogelijk totdat deze in productie is. Voor 24 en 48-uurs levering is deze optie er helaas niet. Waarom? Deze bestellingen produceren we zo snel mogelijk om jou de korte levertijd te kunnen garanderen.

Bestel je een product in een grote hoeveelheid van hetzelfde materiaal? Da’s voordelig! Je korting wordt automatisch verrekend in de winkelwagen. Door de diversiteit van ons assortiment verschilt de volumekorting per product en materiaal.

Ja, dat kan! Tijdens het afronden van je bestelling kun je aanvinken dat je de artikelen anders wilt verpakken. Omschrijf vervolgens om welke artikelen het gaat en hoe wij deze mogen verpakken. Je betaalt hier een meerprijs voor. We proberen je binnen één werkdag een voorstel te doen. Let op: deze optie is niet beschikbaar voor spoedopdrachten.

Wat vervelend dat je geen bevestiging hebt ontvangen! Nooit leuk. Het kan eventjes duren voordat je een bevestiging ontvangt. Ga dan naar de tab ‘bestellingen’ links in je account en controleer of je bestelling in de lijst staat. Staat je nieuwe bestelling in de lijst? Dan is er niks aan de hand, wij hebben je bestelling goed ontvangen. 

Neem zo snel mogelijk contact met ons op om te kijken of je order wel goed bij ons aangekomen is.

Heb je een klacht over één of meerdere artikelen? Ga dan naar de tab ‘bestellingen’ links in je account, open de bestelling waarover je een klacht hebt en stuur ons een mail met : een zichtbare klacht vooraf foto’s van de artikelen en de verpakking daarvan. Zo kunnen we je klacht nog beter en sneller behandelen! 

Heb je een klacht over een ander onderwerp? Dan horen we het graag. Neem contact met ons op of stuur een mail naar info@acream.be

We doen er alles aan om het goed met je te maken. Een klacht is natuurlijk al vervelend genoeg. Daarom proberen we je klacht zo snel mogelijk te behandelen, meestal lukt dat binnen één werkdag. Helaas kun je de status van je klacht niet vinden. Natuurlijk mag je altijd contact met ons opnemen voor een update!

Een product of materiaal moet je zien, voelen en testen. Dat begrijpen we maar al te goed. Vraag daarom één of meerdere gratis samples aan.

Jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling! Het retourneren van een artikel op maat of met eigen print is helaas niet mogelijk. Kant-en-klare artikelen, zoals een parasolvoet of een spanner met spinhaak, kun je binnen 8 dagen na ontvangst gewoon retourneren. Het is belangrijk dat het artikel in de originele verpakking zit en onbeschadigd en compleet is. 

Wil je een artikel retourneren? Neem dan contact met ons op en stuur het artikel naar ons terug.

Let op: het volledige aankoopbedrag staat binnen 10 werkdagen weer op je rekening. Indien je je volledige bestelling retourneert, ontvang je ook de verzendkosten terug. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.