Hallo, hoe kunnen we je helpen?

We zij er voor u. Hier kunt u help en advies vinden van het team Acream.


De prijzen voor levering worden steeds duidelijk vermeld op de webshop.

De transportkosten zijn afhankelijk van het  product en gewicht dat besteld wordt en wordt  zichtbaar tijdens opvolgen van uw bestelling. Wij bieden verschillende mogelijkheden aan per product betreft verpakking (opgevouwen, op rol zonder koker/ met koker) en verzending. De kosten zijn afhankelijk van zijn lengte (tem 5m) en plaat materiaal zoals forex, dibond en plexiglas.

Afhaling/verzending: afhaling is gratis, levering tussen 25 euro en 249euro.

Wij werken met OnTime en bpost. Welke dienst gekozen wordt, hangt af van een aantal factoren zoals verzendadres, grootte en/of gewicht van de bestelling en gekozen levertijd.

De levertijd verschilt per product. De levertijden staan altijd duidelijk in het bestelproces. Onze levertijden zijn een indicatie en niet bindend. Wij zijn dan ook niet verantwoordelijk voor het te laat leveren van producten als gevolg van een vertraging door een koerierdienst

Ja. We hebben enkele gegevens nodig om de bestelling te verwerken. 

Indien er iets niet klopt met wat u besteld heeft moet u direct contact opnemen via telefoon of mail. Wij zullen de producten ophalen en herstellen of vervangen.

Wij doen steeds ons uiterste best te leveren op de voorziende datum, het kan echter gebeuren dat de levering ook sneller wordt aangeboden indien de productie bij ons eerder afgerond is.
Voor sommige pakketten zijn wij afhankelijk van een externe bezorgdienst. Indien er bij hen mogelijkse vertragingen voorvallen is dit uiteraard zeer vervelend maar door bepaalde druktes kan dit wel gebeuren. Hier hebben wij jammer genoeg geen enkele invloed op.

Neem snel met ons contact op anders het pakket wordt achtergelaten op uw verantwoordelijkheid. Een tweede bezorgpoging is mogelijk tegen betaling.
Het is echter ook niet mogelijk op het tijdstip van levering alsnog het adres te wijzigen.

Het kan, indien het pakket nog niet verstuurd is, kan het bezorgadres nog gewijzigd worden. Hiervoor neemt u snel contact op met onze klantendienst.

Dat kan. Kies hier dezelfde leveringstermijn als die van uw product en wij zorgen ervoor dat uw pakket bij u thuis wordt geleverd. 

Gelieve het ordernummer te noteren bij de productopmerking.

Ja, de meeste artikelen in ons assortiment kun je de volgende dag ophalen of met spoed laten bezorgen. Voor deze snelle service betaal je een spoedtoeslag. 

Op het moment dat je bestelling is verzonden, ontvang je de verzendbevestiging in een e-mail. Daarmee volg jij eenvoudig de zending. 

Natuurlijk! We versturen alles geheel whitelabel in blanco pakketten.. Zo kun jij de bestelling zonder zorgen direct laten bezorgen bij klanten! 

Wij zijn lekker “global” bezig 😉 We bezorgen jouw bestelling in Oostenrijk, België, Duitsland, Denemarken, Spanje, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Zweden en natuurlijk Nederland. Wil je een pakket sturen naar een ander land die niet in deze lijst staat? Neem dan contact met ons op. We kijken graag met je mee voor de mogelijkheden.

Volg de bestelling (track and trace) voor de laatste status, want het kan zijn dat de chauffeur vertraagd is. Heb je gekozen voor spoed en heb je nog niets ontvangen? Neem dan spoedig contact op met onze klantenservice. Is de zending vertraagd bij bezorgingsdienst? Dan wordt de bestelling in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag aangeboden. Duurt de vertraging meer dan twee werkdagen, neem dan contact op met onze klantenservice.

We versturen alles geheel whitelabel in blanco pakketten. Zo kun jij de bestelling zonder zorgen direct laten bezorgen bij jouw klant! Wel zo handig ;-). 

Nee, helaas kun je geen tijdvak voor bezorging kiezen. Je kunt je bestelling wel ‘s ochtends laten bezorgen 8u00 tot 12u00 of  in de namiddag van 12u00 tot 17u00.

Dat is heel eenvoudig! Klik op je profielafbeelding rechts in je account en ga naar ‘gegevens en voorkeuren’. Onder je bedrijfsgegevens kun jij je standaard bezorgadres wijzigen. Het nieuwe adres wordt vervolgens als standaard adres getoond in het bestelproces, handig voor als je snel wilt bestellen.

Tijdens het afronden van de bestelling maak je een keuze uit de beschikbare afhaal- en bezorgdatums. Om de bestelling op de gekozen datum te bezorgen zijn we afhankelijk van de bezorgdiensten. Hieronder zie je het percentage pakketten dat op de gekozen datum wordt aangeboden. Dit is zonder eventuele vertragingen in het productieproces. Betrouwbaarheid van de bezorgdiensten: 99%

De bezorgtijden 08:00 en 17:00 uur.

Een vertraging is altijd vervelend, sorry daarvoor. Check de actuele verzendstatus van je bestelling via track & trace. Zie je dat jouw zending is vertraagd? Dan wordt de bestelling in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag bezorgd. Moet je langer dan twee werkdagen wachten of heb je andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn er voor je!

Natuurlijk gaan we daar voor! Toch blijven we afhankelijk van de bezorgdiensten. Het kan voorkomen dat je pakketje door bijvoorbeeld drukte bij bezorgdiensten toch iets later geleverd wordt. De betrouwbaarheid verschilt per bezorgdienst. Onder betrouwbaarheid verstaan we: het leveren van je pakketten op de gekozen datum. Er is geen rekening gehouden met eventuele vertraging in het productieproces.

Jouw verzendkosten berekenen is eenvoudig. Plaats de gewenste producten in de winkelwagen, kies het bezorgadres en selecteer de bezorgdatum. Je krijgt dan een overzicht van de beschikbare verzendopties inclusief de verzendkosten. 

Door de diversiteit van ons assortiment worden de verzendkosten berekend over de hele bestelling en dus niet voor ieder artikel apart.. Ongeacht formaat en hoeveelheid betaal je maximaal: tussen 25 euro en 249euro.

Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is! Nooit leuk. Het kan zijn dat er nog een pakket onderweg is. Check daarom eerst de verzendstatus (track & trace) van je bestelling. Zie je dat er geen extra pakket naar je onderweg is? Ga dan naar de tab ‘bestellingen’ links in je account en open de bestelling die je niet compleet hebt ontvangen. Stuur ons een mail met uw klacht. Dan gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag!

Bij ontvangst van zending  controleer je of er transportschade is. In dit geval kun je volgende handelingen uitvoeren. Het is altijd aan de ontvanger van de zending om de staat ervan te controleren. U kan op  de leverbon aftekenen met de opmerking “verpakking pakket beschadigd”. Bij elektronisch aftekenen laat u de tekst door de chauffeur typen op zijn/haar kastje dewelke hij/zij u aanbiedt om op af te tekenen.

Maak vooraf foto’s van het beschadigde artikel en de verpakking daarvan, foto van de schade aan de verpakking nemen (totale verpakking tonen op foto), foto nemen van het etiket op de verpakking en stuur ons de foto’s en afgetekende leverbon samen met het ordernummer door zodat wij de nodige stappen kunnen ondernemen ten aanzien van de transporteur.

Deze handelingen zijn noodzakelijk om te bewijzen dat u zelf geen schade aan het pakket heeft toegebracht. Zo kunnen we jouw klacht nog beter behandelen. Als bovenstaande handelingen niet worden gevolgd kan de transporteur weigeren om verantwoordelijkheid te nemen. Onze verantwoordelijkheid vervalt wanneer het pakket doorverzonden is naar zijn eindbestemming. Dan valt alle verantwoordelijkheid op die transporteur. Details ivm regelgeving voor verzenden en retourneren zie algemene voorwaarden. Belangrijk is dat we verwachten dat u bij ontvangst van goederen volgende controles uitvoert:

Is alles aanwezig?

Is de verpakking niet beschadigd?

Is het materiaal niet beschadigd? 

Indien u onvolkomendheden ziet vragen we u om deze binnen de 48 uur aan ons te melden. Eventuele schadeclaims die later worden ingediend worden niet meer aanvaard.

We doen er alles aan om het goed met je te maken. Een klacht is natuurlijk al vervelend genoeg. Daarom proberen we je klacht zo snel mogelijk te behandelen, meestal lukt dat binnen één werkdag. Helaas kun je de status van je klacht niet online bekijken. Natuurlijk mag je altijd contact met ons opnemen voor een update!